FIRST PFM

Działamy na rynku od prawie 10 lat, zatrudniamy około 100 pracowników. Nasza kadra menedżerska posiada wieloletnie doświadczenie w branży. Bogate doświadczenie zespołu wsparte jest wiedzą zdobytą w trakcie realizowania ponad 1000 projektów.

Posiadamy w pełni wyposażone własne serwisy mobilne, działające na terenie całego kraju 24h. Obsługujemy już ponad 800 obiektów w Polsce o łącznej powierzchni ponad 1.000.000 m2. Dysponujemy własnym Contact Center, czynnym całą dobę oraz specjalistycznym software’m Syenbi IFM – do zarządzania obsługą techniczną, w tym zgłoszeniami awaryjnymi.

Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem usługami i procesami wewnętrznymi w celu zapewnienia optymalnego środowiska dla procesu głównego klienta tj. „core business”.

Kompleksowo realizujemy instalacje sanitarne, instalacje wentylacji i klimatyzacji, instalacje gazowe, instalacje przeciwpożarowe, instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje elektryczne, instalacje grzewcze, bramy i szlabany, systemy oddymiania, a także doradztwo techniczne. 

First PFM - nasze przewagi

Kompleksowa obsługa techniczna obiektów realizowana w oparciu o stacjonarne oraz mobilne zespoły serwisantów i techników.

Instalacja i serwis instalacji elektrycznych, sanitarnych, gazowych, klimatyzacyjnych, przeciwpożarowych, grzewczych.

Doradztwo w zakresie efektywnego gospodarowania nieruchomościami, związanymi z nimi usługami infrastrukturalnymi i podatkami.

Usługi ogólnobudowlane: konstrukcje stalowe, drewniane i wylewki. Wykonywane prace oceniane są jako trwałe i estetyczne.

Co nas wyróżnia?

Rozliczenia typu „success fee” – zapłata za uzyskane efekty finansowe i/lub jakościowe nowo wdrożonych rozwiązań.

Wsparcie procesów biznesowych, zakres usług dopasowany indywidualnie do specyfiki oraz potrzeb i Państwa firmy.

Redukcja kosztów dzięki optymalnemu doborowi dostawców oraz ujednolicenie standardów dostarczanych usług.

Bezpieczeństwo dostarczanych usług oraz specjalistyczne narzędzia IT do zarządzania procesem on-line.

Wykwalifikowana kadra

Nasz zespół to dobrze wykwalifikowana kadra menedżerów, specjalistów i techników z branży Facility Management i Property Management.

Kontrola jakości

Stale monitorujemy i podnosimy jakość oferowanych przez nas usług, pracujemy zgodnie ze standardami jakości SLA. Nowo powstały Dział Jakości Obsługi Klienta opracowuje i wprowadza Standardy Jakości Obsługi Klienta oraz raporty dotyczące terminowości.

Grupy mobilne

Posiadamy w pełni wyposażone własne serwisy mobilne działające na terenie całego kraju 24h. Obsługujemy już ponad 800 obiektów w Polsce.

Zadowoleni Klienci First PFM

Nasi Klienci cenią nasze zaangażowanie, sumienność oraz szybki czas reakcji na zgłoszenia.

Kompleksowa obsługa

Posiadamy własne Contact Center czynne całą dobę oraz specjalistyczny software SYENBI IFM - do zarządzania obsługą techniczną w tym zgłoszeniami awaryjnymi.

Redukcja kosztów

Redukujemy koszty utrzymania obiektów poprzez optymalny dobór dostawców i ujednolicenie standardów dostarczanych usług.

FIRST-PFM